måndag 30 juni 2008

BF - Barnfritt

Har haft en hel helg med mina gamla kursare från Linköping, utan barn. Inte för att jag inte älskar mina barn, men ibland känns det otroligt skönt att bara behöva bry sig om sig själv.



4 grabbar med lite öl, vin, minigolf, wii etc. Kan egentligen inte slå fel. Tänker inte gå in på några detaljer på vad vi gjorde. Kan mest bara konstatera att vuxenpoängen trillar in i sällskapet. Jag leder fortfarande, med mina två barn och villa, men med barn på G hos två och samtliga med bostadslån så är inte försprånget lika stort längre...



Vi drack förresten ett trevligt vin, 2004 Le Bonheur. En Bordeauxblanding från Sydafrika. Hade några öl innanför västen och gjorde inga anteckningar, men vinet var en trevlig överaskning. Har varit och beställt två flaskor till idag, så senast till helgen hoppas jag kunna bjuda på ett utförligare inlägg om vinet.



Sitter just nu nere i föräldrarnas hus och ungarna har precis somnat. S1 går på simskola, så det är därför vi är här. Föräldrarna är i Frankrike och M jobbar, så det blir jag och ungarna för hela slanten.


Lite vardagslyx för att ladda batterierna :) Riktigt god!

Inga kommentarer: